Zowel PostNL als UniekeBricks zijn op Hemelvaartsdag gesloten. Bestellingen (gedaan op 25 mei na 14.00u. of op 26 mei) worden dus pas op vrijdag 27 mei verwerkt en verzonden.
Garantie & klachten
Klantenservice
Garantie Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@uniekebricks.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Hoe werkt Unieke Bricks
Hoe gaat het in zijn werk als je bij ons wilt bestellen? Eigenlijk zijn het maar 3 eenvoudige stappen:
Kies je LEGO® Producten
Voeg de door jou gewenste producten toe aan je winkelmand. Wil je dat het wordt ingepakt? Kies dan op de productpagina de juiste (gratis) cadeauverpakking.
We verpakken je producten
Als je op werkdagen voor 14.00u. bestelt of op zaterdag voor 12.00u. verpakken we direct de bestelde LEGO®.
Je pakket is snel verstuurd
Op werkdagen voor 14.00u of op zaterdag voor 12.00u besteld = dezelfde dag verstuurd. Je hebt het dus binnen 1 a 2 werkdagen in huis.